loading...
ورزش نامه
admin بازدید : 1306 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)
   

مجيد صالح درخصوص شانس صعود استقلال از گروهش در ليگ قهرمانان آسيا گفت: به نظرم ما هنوز بدون شانس نيستيم اما قبول دارم که کار ما سخت است هرچند که در فوتبال هيچ چيزي نشدني نيست. ما با توجه به نتايج تيم‌هاي ديگر اگر بتوانيم 3 بازيمان را ببريم فکر مي‌کنم به صورت مستقيم به دور بعد صعود مي‌کنيم.

به گزارش فارس، وي درباره مصدومان تيم فوتبال استقلال در بازي با الجزيره امارات گفت: به احتمال زياد آندرانيک تيموريان به اين بازي خواهد رسيد چون مقابل نفت به او استراحت داديم اما حنيف عمران زاده به دليل دو کارته بودن نمي‌تواند در اين بازي براي ما بازي کند اما ساير بازيکنان هستند و مي‌توانند به ما کمک کنند.

مربي تيم فوتبال استقلال در مورد شرايط سخت استقلال در ليگ برتر و اعتراض هواداران به بازيکنان اين تيم اظهار داشت: گاهي فکر مي‌کنم اگر يک گزينه پيش رو داشته باشيد بهتر از اين است که دو گزينه داشته باشيد و به چيزي نرسيد. ما چيزي براي از دست دادن نداريم و بايد 3 بازيمان را در آسيا با اميد بردن انجام دهيم و همين کار را هم خواهيم کرد اما فکر مي‌کنم همانطور که الشباب در تهران ما را برد ما هم مي‌توانيم در عربستان اين تيم را شکست دهيم. اين کارها را استقلال قبلاً انجام داده و در ليگ برتر هم هنوز هم ما شانس داريم چرا که فوتبال سرشار از اتفاقات است. استقلال مجموعه بسيار خوبي دارد که تا اينجا هم دوام آورده و مي‌تواند حقش را بگيرد.

صالح در مورد کسر سهميه ايران در ليگ قهرمانان آسيا گفت: آقاي تاج در اين باره گفته که سهميه 2015 و 2016 ، 3 تيم بوده که البته من شنيده‌ام 3 تيم و يک سهميه پلي‌آفي است. اين سهميه‌ها 2 ساله است و کاري به نتايج تيم‌هاي ايراني ندارد. البته من درباره سهميه پلي‌آف شک دارم و اطلاعاتم دقيق نيست.

وي درباره اعتراض هواداران به بازيکنان استقلال و بي‌تعصب خواندن آنها ادامه داد: ديگران در اين باره نظراتشان را داده‌اند و من نبايد در اين خصوص حرف بزنم، آقايان فتح‌الله زاده و قلعه‌نويي بعنوان مديرعامل و سرمربي صحبت‌هاي لازم را در اين خصوص انجام داده‌اند و ما فقط بايد در زمين حرفمان را بزنيم چرا که اگر برنده شويم خيلي از اين مسائل حل مي‌شود.

صالح در پاسخ به اين سئوال که چرا بعد از اردوي تيم فوتبال استقلال در جزيره کيش اين تيم نتوانسته ديگر برنده شود، افزود: شايد اگر اردوي کيش هم نبود اين روند به همين صورت ادامه پيدا مي‌کرد، اردوي کيش دليلي بر عدم نتيجه‌گيري ما نيست، ما بيشتر از همه به شرايط بازيکنانمان نياز داريم، بازيکنان ما در مقاطع مختلف نبودند و در هر بازي هم که شما نگاه کنيد غير از بازي با ملوان که شرايط آب و هوايي و زمين متفاوت بود، ما در بقيه بازي‌ها حقمان برد بود و روي اتفاقات فوتبالي بازي را واگذار کرديم، مثل بازي با الريان و يا بازي با الشباب.

وي ادامه داد: شما ببينيد در بازي با الجزيره چه توپ‌هايي را ما گل نکرديم و بعد يک توپ ساده درون دروازه ما مي‌رود، اين از اتفاقات فوتبالي است و ربطي به اردوي کيش ندارد.

مربي تيم فوتبال استقلال در پايان در خصوص جريمه 20 درصدي بازيکنان و کادر فني استقلال بعد از باخت به نفت تهران توسط فتح‌الله‌زاده اظهارداشت: اينها مسائلي مديريتي است و من يک مربي فني هستم و اگر سئوال فني داريد از من بپرسيد اما اين را مي‌گويم که اگر اين جريمه شامل همه باشد که شامل حال ما هم مي‌شود اما اين مسائل فني نيست و آقايان فتح‌الله زاده و قلعه‌نويي پاسخگو هستند.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 433
  • بازدید کلی : 24,513